Role internetu a sociálních sítí ve volebních kampaních - studium vybraných souborů – Ludmila KŘENOVÁ
Ludmila KŘENOVÁ
Bakalářská práce
Role internetu a sociálních sítí ve volebních kampaních - studium vybraných souborů
The role of the Internet and social networks in election campaigns - study of selected cases
Anotace:
Bakalářská práce komparuje internetové kampaně Baracka Obamy při volbách do úřadu prezidenta Spojených států amerických.Jejím cílem je porovnat kampaň roku 2008 s kampaní 2012. Kritériem pro určení úspěšnosti kampaně byl zvolen internetový fundraising a angažovanost na sociálních sítích, které kandidát využívá pro vzájemnou komunikaci.Abstract:
This Bachelor Thesis compares the internet campaign of Barack Obama's election to the the office of President of the United States of America. It aims to compare campaign in 2008 and campaign in 2012. The online fundraising and engagement of voters on social networks, which was candidate using to communicate, were chosen as the aspects for determining the success of the selected campaigns.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Přemysl Rosůlek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KŘENOVÁ, Ludmila. Role internetu a sociálních sítí ve volebních kampaních - studium vybraných souborů. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní teritoriální studia / Mezinárodní vztahy - britská a americká studia
Práce na příbuzné téma
-
Fundraising přes nová média a sociální sítě
Markéta SÝKOROVÁ -
PR komunikace a fundraising hnutí Lidé PRO
Josef Kociňák -
Role sociálních sítí ve fundraisingu neziskových organizací poskytujících sociální služby
Adriana PĚSŇOVÁ -
Vliv ekonomické situace kyvadlových států na prezidentské volby v USA
Barbora Tachezyová -
Vliv růstu HDP na prezidentské volby: Případ USA
Lubor Šimůnek -
Volební systémy - prezidentské volby v USA
Michal TOMEČEK -
Prezidentské volby v USA: analýza financování prezidentských voleb s ohledem na volby v roce 2008
Lenka Hrochová -
Prezidentské volby USA v roce 2012: zahraniční politika ve volební kampani
Kamila Kaňovská