Jan VIŠŇÁK

Bakalářská práce

Marketingová komunikace společnosti AMATI - Denak, s.r.o.

Marketing communication of the company AMATI - Denak, Ltd.
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje marketingové komunikaci, která je nezastupitelnou součástí marketingového mixu. Cílem práce je analýza marketingové komunikace firmy AMATI - Denak, s.r.o. a navrhnutí její možné vylepšení. V teoretickém zakotvení je objasněna marketingová komunikace a její jednotlivé nástroje, které jsou součástí marketingového komunikačního mixu s využitím poznatků od více autorů. Vedle …více
Abstract:
The bachelor thesis is about marketing communication, which is irreplaceable component of marketing mix. The aim of the thesis is analysis of marketing communication at the company AMATI - Denak, Ltd. and giving a solution of possible improvement. In the theoretical part is clarified marketing communication and its individual tools, that are the part of marketing communication mix, using the knowledge …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VIŠŇÁK, Jan. Marketingová komunikace společnosti AMATI - Denak, s.r.o.. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická