Technika Splývavého čtení ? u dětí s vývojovou dysfázií – Bc. Radana DORDOVÁ
Bc. Radana DORDOVÁ
Diplomová práce
Technika Splývavého čtení ? u dětí s vývojovou dysfázií
Confluent method of reading in children with developmental dysphasia
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou výukových metod čtení a specificky narušeného vývoje řeči, je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá čtením jako takovým, metodami výuky čtení, narušenou komunikační schopností, vymezením specificky narušeného vývoje řeči a jeho pojetím v rámci logopedické intervence. Součástí praktické části charakteristika jednotlivých metod výzkumu …víceAbstract:
The diploma thesis deals with problems of teaching methods of reading and specifically disrupted speech development. It is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part deals with the meaning of reading in general, methods of teaching reading, disrupted communication ability, delimitation of speech disorders and its concepts in the context of speech therapy intervention. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Renata Mlčáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DORDOVÁ, Radana. Technika Splývavého čtení ? u dětí s vývojovou dysfázií. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a pro střední školy a učitelství přírodopisu pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikační kompetence u dětí se specificky narušeným vývojem řeči
Martina Kaderková -
Integrace dětí se specificky narušeným vývojem řeči z pohledu logopeda speciálně pedagogického centra
Michaela Mlynárová -
Diagnostika komunikačních kompetencí žáků se specificky narušeným vývojem řeči na prvním stupni základní školy
Marína Štibrányiová -
Specificky narušený vývoj řeči z pohledu ruské logopedické praxe
Radka Tumová -
Specificky narušený vývoj řeči z pohledu klinického logopeda
Barbora Valchářová -
Realizace logopedické intervence u dětí s opožděným a specificky narušeným vývojem řeči v mateřské škole
Vanda Špičková -
Využití psychomotoriky v rámci podpory vývoje žáka se specificky narušeným vývojem řeči
Marie Misařová -
Žák se specificky narušeným vývojem řeči a specifickými poruchami učení
Barbora Aujezdská
Název
Vložil
Vloženo
Práva