Terezie Cočevová
Bakalářská práce
Bon bon oděvní kolekce
Twice a bon - Women's Collection
Anotace:
Moje bakalářská práce je inspirována obaly produktů a jejich zavíráním a otevíráním, které je hravě přeneseno do oděvu. Vzniká tedy inovace v přístupu k zapínání a střihového řeše-ní. V teoretické části se zabývám marketingovým vlivem obalů na prodej produktů a mírou ovlivnění na prodej oděvů. V této kolekci je promítnuta také má fascinace a záliba ve vyrábění krabiček, balení dárků a obalů, které …víceAbstract:
My bachelor thesis is inspired by products packaging and the way they open and close, , which is then playfully transferred into clothing. Thus, a new innovative approach to fas-tening and cut solution is being created. The first theoretical part deals with the marketing impact of packaging on the sale of the products, and to what extent it influences the sale of clothes. The collection also expresses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2014
Zveřejnit od: 16. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Cočevová, Terezie. Bon bon oděvní kolekce. Zlín, 2014. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimedia a design - Design oděvu
Práce na příbuzné téma
-
Obal jako manipulátor spotřebitele pro nákup zboží
Nikita Novitskiy -
NÁVRH A GRAFICKÉ ŘEŠENÍ OBALU, PROPAGAČNÍCH TISKOVIN A UŽIVATELSKÉ PŘÍRUČKY PRODUKTU NA ZÁKLADĚ VLASTNÍHO VÝBĚRU ekologický obal
Anna DANIŠOVÁ -
Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu
Daniela Hrdličková -
Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu
Ester Jagobová -
Algoritmus pro konvexní obal v dimenzi 3
Lívia Moncoľová -
Obal ako súčasť corporate identity a jeho analýza u produktu Horalky značky Sedita
Michaela Bernátová -
Plastový obal jako součást osobního prostoru
Aneta OLŠAROVÁ -
Obal jako součást environmentálně orientované nabídky - jeho důležitost z pohledu spotřebitelů
Veronika Loudová