Analýza prodejní a technické podpory v oblasti After Sales při uvedení nového modelu vozu ŠKODA na trh – Milan Lebeda
Milan Lebeda
Bakalářská práce
Analýza prodejní a technické podpory v oblasti After Sales při uvedení nového modelu vozu ŠKODA na trh
Analysis of sales and technical support in the After Sales by launching a new model of SKODA Car on the market
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu prodejní a technické podpory oblasti After Sales při uvedení nového modelu vozu ŠKODA na trh. V teoretické části je vysvětlen význam After Sales a jeho role ve společnosti ŠKODA AUTO a.s. Práce obsahuje přehled klíčových procesů After Sales, které souvisí s uvedením nového modelu vozu ŠKODA na trh. Výsledkem této práce je analýza Prestocking process, který je …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on the analysis of the sales and technical support in the After Sales when new model of SKODA car is being launched on the market. In theory there is explanation of the therm After Sales and its role in the company SKODA AUTO a.s. The thesis contains overview of key processes in After Sales, which are connected with launching a new model of SKODA on the market. The result …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jitka Šturmová, MBA
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LEBEDA, Milan. \textit{Analýza prodejní a technické podpory v oblasti After Sales při uvedení nového modelu vozu ŠKODA na trh}. Online. Bakalářská práce. Mladá Boleslav: Škoda Auto Vysoká Škola o.p.s. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/4wkki7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Minimal criterion for continuous-variable genuine multipartite quantum steering
Tadeáš VOLNÝ -
Multi Criteria Decision-making: Choice of Incoterms for International Distribution of Genuine Parts and Accessories
Lenka Erbenová -
Komunikační podpora při uvádění nových modelů ŠKODA na slovenský trh
Tomáš Mejstřík -
Multi Criteria Decision-making: Choice of Incoterms for International Distribution of Genuine Parts and Accessories
Lenka Erbenová -
Zefektivnění kontroly transportních časů při přepravě Originálních dílů a Originálního příslušenství ve ŠKODA Parts Center
Adéla Pospíšilová -
Analýza a optimalizace KPI skladu originálních dílů Škoda Auto
Jiří Sedláček -
Prodejní proces ŠKODA originálních dílů se zaměřením na důležitost korektních dat pro určení jeho potenciálu
Michal Srbecký -
Projektový management a řízení procesu produktů v příslušenství Škoda-auto
Ladislav Huk
Název
Vložil
Vloženo
Práva