Hodnocení spokojenosti zákazníka v oblasti služeb – Tomáš Hrnčíř
Tomáš Hrnčíř
Bakalářská práce
Hodnocení spokojenosti zákazníka v oblasti služeb
Evaluation of customer satisfaction in the service sector
Anotace:
Cílem bakalářské práce je charakterizovat proces hodnocení spokojenosti zákazníka v oblasti služeb, analyzovat současný stav spokojenosti zákazníků ve společnosti Gran Hotel Son Net na základě poskytnuté zpětné vazby ze strany klientů a navrhnout opatření vedoucí ke zlepšování kvality poskytovaných služeb. V první kapitole je popsán management kvality, spokojenost a loajalitu zákazníka. V praktické …víceAbstract:
The goal of the Bachelor thesis is to describe the process of evaluating customer satisfaction in the service sector and analyze the current state of customer satisfaction at the Gran Hotel Son Net on the basis of feedback provided by clients. The thesis also suggests ways to improve the quality of services in order to minimize negative customer complaints. The first chapter describes the management …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ing. Martin Folta, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management provozu
Práce na příbuzné téma
-
Analýza míry spokojenosti zaměstnanců v konkrétním podniku
Eva Voříšková -
Loajalita zákazníků v poprodejních službách
Barbora Nováková -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Návrh vytvoření věrnostního programu pro Wellness Hotel Diplomat v Rajeckých Teplicích
Veronika Tomanová -
Projekt zavedení udržitelných praktik v hotelu pro zvýšení loajality zákazníka ke značce
Kamila Opravilová -
Vernostné programy v hotelierstve
Diana Fričová
Název
Vložil
Vloženo
Práva