Tomáš Hrnčíř

Bakalářská práce

Hodnocení spokojenosti zákazníka v oblasti služeb

Evaluation of customer satisfaction in the service sector
Anotace:
Cílem bakalářské práce je charakterizovat proces hodnocení spokojenosti zákazníka v oblasti služeb, analyzovat současný stav spokojenosti zákazníků ve společnosti Gran Hotel Son Net na základě poskytnuté zpětné vazby ze strany klientů a navrhnout opatření vedoucí ke zlepšování kvality poskytovaných služeb. V první kapitole je popsán management kvality, spokojenost a loajalitu zákazníka. V praktické …více
Abstract:
The goal of the Bachelor thesis is to describe the process of evaluating customer satisfaction in the service sector and analyze the current state of customer satisfaction at the Gran Hotel Son Net on the basis of feedback provided by clients. The thesis also suggests ways to improve the quality of services in order to minimize negative customer complaints. The first chapter describes the management …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ing. Martin Folta, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.

ŠKODA AUTO a.s.

ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management provozu

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 4x347q 4x347q/3
24. 4. 2017
Složky
Soubory
Švejdar, L.
24. 4. 2017
Švejdar, L.
24. 4. 2017
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.