Využití metody globálního čtení u žáků s poruchami autistického spektra v ZŠ speciální – Bc. Veronika NOVÁČKOVÁ
Bc. Veronika NOVÁČKOVÁ
Diplomová práce
Využití metody globálního čtení u žáků s poruchami autistického spektra v ZŠ speciální
Application of the global method of reading to pupils with autistic spectrum disorders at special school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím metody globálního čtení u žáků s poruchami autistického spektra v základní škole speciální. Teoretická část obsahuje tři kapitoly. První kapitola osvětluje problematiku poruch autistického spektra. Druhá kapitola předkládá legislativní pojetí vzdělávání žáků s autismem. Mimo to, pojednává o strategiích učení žáků s autismem, podrobněji se zabývá strukturovaným učením …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the use of the method of global reading to pupils with autistic spectrum disorders at special primary school. The theoretical part contains three chapters. The first chapter illuminates the problems of autistic spectrum disorders. The second chapter presents the legislative concept of education for pupils with autism. In addition, it deals with the strategies of learning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVÁČKOVÁ, Veronika. Využití metody globálního čtení u žáků s poruchami autistického spektra v ZŠ speciální. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra s využitím Edukačně-hodnotícího profilu
Lucie Šťastná -
Zkušenosti českých pedagogů výchovy ke zdraví s žáky s poruchami příjmu potravy
Veronika Gilbertová -
Integrace dítěte s poruchami chování a s deprivačním syndromem na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Suráková -
Práce s žáky s poruchou autistického spektra v alternativních školách
Kristýna Ševčíková -
Rozvoj žáků s poruchou autistického spektra v pracovních činnostech na základní škole pro žáky s autismem v Jihomoravském kraji
Petr Ovad -
Komunikace s žáky s poruchami chování
Václava Adamčíková -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole speciální
Ilona Křikavová