Mediální obraz Andreje Babiše na internetových portálech iDNES.cz a Novinky.cz – Tereza STRYKOVÁ
Tereza STRYKOVÁ
Bakalářská práce
Mediální obraz Andreje Babiše na internetových portálech iDNES.cz a Novinky.cz
The media image of Andrej Babiš on internet portals iDNES.cz and Novinky.cz
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá mediálním obrazem Andreje Babiše jako kandidáta na prezidenta České republiky během volebního období. Práce má za cíl popsat ucelený mediální obraz Andreje Babiše na zpravodajských portálech iDNES.cz a Novinky.cz v období od 13. ledna 2023 do 28. ledna 2023 za použití kvantitativní obsahové analýzy a poté ho porovnat. V teoretické části práce popisuje základní pojmy …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the media image of Andrej Babiš as a candidate for the presidency of the Czech Republic during the election period. The aim of the thesis is to describe and then compare the media image of Andrej Babiš on the news portals iDNES.cz and Novinky.cz in the period from 13 January 2023 to 28 January 2023 using quantitative content analysis. The theoretical part of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jakub Ketman
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STRYKOVÁ, Tereza. Mediální obraz Andreje Babiše na internetových portálech iDNES.cz a Novinky.cz. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Žurnalistika / Žurnalistika / Němčina se zaměřením na tlumočení a překlad
Práce na příbuzné téma
-
Obsahová analýza reklamních kampaní
Lanc Lanc -
Nastolování agendy Čapí hnízdo a EET z pohledu vlastníků médií: Komparativní obsahová analýza MF Dnes a Hospodářských novin
Jan Singer -
Mediální obraz ekonomické krize ve vybraných českých médiích: obsahová analýza
Radek Kladiva -
Arabské revoluce v Egyptě a v Tunisku optikou vybraných tištěných médií: obsahová analýza
Michaela Dočkalová -
Mediální obraz politického radikalismu ve vybraných médiích: obsahová analýza
Martin Bukáček -
Obsahová analýza reklamních kampaní
Vojtěch Sieja -
Mediální obraz dětí v kontextu používání internetu
Simona Hradilíková -
Mediální agenda týkající se sestřelení letu Malaysia Airlines Flight 17 v ukrajinském, ruském a českém tisku: komparativní obsahová analýza
Julija Křivánková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
25. 4. 2024