Bc. Elena APJÁROVÁ

Diplomová práce

Marketingová strategie města Fiľakovo

Marketing strategy of Fiľakovo city
Anotace:
Téma mojej diplomovej práce je {\clqq} Marketingová stratéga mesta Fiľakovo``. Teoretická časť je zameraná na marketing miest a obcí, strategická management a taktiež na regionálnu politiku Slovenskej republiky. Ďalej nasleduje analýza mesta Fiľakovo, ktorá obsahuje demografickú charakteristiku, občiansku vybavenosť, zamestnanosť, infraštruktúru a ži-votné prostredie vo Fiľakove. Na základe tohto rozboru …více
Abstract:
The teme of my master thesis is {\clqq} Marketing strategy of Fiľakovo city``. Theoretical parts focuses on marketing of town, strategic management and regional politics of Slovak Re-public. Then follows analyse of town Fiľakovo, which contens demografic charakteristice, citizen facilities, job market, infrastructure and enviroment in Fiľakovo. Based on this town analyse was prepared SWOT analyse. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Zveřejnit od: 5. 5. 2008
Identifikátor: 8399

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

APJÁROVÁ, Elena. Marketingová strategie města Fiľakovo . Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 5. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing