Kristýna Strnadová

Bakalářská práce

Efektivnost propagace TQS, spol. s r. o.

The Promotion Effectiveness of TQS, spol. s r. o.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá efektivností propagace firmy TQS, spol. s r. o. Cílem práce je analyzovat, zda jsou propagační nástroje efektivní, tedy zda se vyplatí do nich investovat či nikoli. V první části bakalářské práce je popsán marketingový mix a jeho složky. Následuje popis propagačních nástrojů jako je reklama, podpora prodeje, osobní prodej, public relations a online komunikace. V praktické …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the promotion effectiveness of company TQS, Ltd. The main aim of the thesis is to analyse effectiveness of promotion instruments, and if it is cost-effective to invest in such tools or not. The bachelor thesis is devided into three following parts. In the first part, there is described marketing mix and its tools. Followed by a description of promotion instruments as …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Michal Kuběnka, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Strnadová, Kristýna. Efektivnost propagace TQS, spol. s r. o.. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní