Efektivnost propagace TQS, spol. s r. o. – Kristýna Strnadová
Kristýna Strnadová
Bakalářská práce
Efektivnost propagace TQS, spol. s r. o.
The Promotion Effectiveness of TQS, spol. s r. o.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá efektivností propagace firmy TQS, spol. s r. o. Cílem práce je analyzovat, zda jsou propagační nástroje efektivní, tedy zda se vyplatí do nich investovat či nikoli. V první části bakalářské práce je popsán marketingový mix a jeho složky. Následuje popis propagačních nástrojů jako je reklama, podpora prodeje, osobní prodej, public relations a online komunikace. V praktické …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the promotion effectiveness of company TQS, Ltd. The main aim of the thesis is to analyse effectiveness of promotion instruments, and if it is cost-effective to invest in such tools or not. The bachelor thesis is devided into three following parts. In the first part, there is described marketing mix and its tools. Followed by a description of promotion instruments as …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Michal Kuběnka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Strnadová, Kristýna. Efektivnost propagace TQS, spol. s r. o.. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Marketingová komunikace a public relations. Pozice a perspektivy.
Tereza Roháčková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Vliv public relations na image firmy
Michaela Bělíková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl