Vliv životních podmínek na kognitivní, psychosociální a emocionální vývoj dětí žijících v sociálně znevýhodněném prostředí – Mgr. Lucie HORELICOVÁ
Mgr. Lucie HORELICOVÁ
Diplomová práce
Vliv životních podmínek na kognitivní, psychosociální a emocionální vývoj dětí žijících v sociálně znevýhodněném prostředí
Impact of living conditions on the cognitive, psychosocial and emotional development of children living in a socially disadvantaged backgrounds
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vlivem sociálně znevýhodněného prostředí na kognitivní, psychosociální a emocionální vývoj dětí. Cílem práce bylo popsat charakteristické podmínky dětí žijících v sociálně znevýhodněném prostředí, vliv sociálně znevýhodněného prostředí na jejich psychický vývoj a navrhnout soubor opatření ke zlepšení podmínek psychického vývoje. Teoretická část práce shrnuje základní poznatky …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the influence of a socially disadvantaged background on the cognitive, psychosocial and emotional development of children. The aim of the thesis was to describe the characteristic conditions of children living in a socially disadvantaged background, the influence of a socially disadvantaged background on the psychological development of children and to propose a set of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Daniela Filakovská Bobáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HORELICOVÁ, Lucie. \textit{Vliv životních podmínek na kognitivní, psychosociální a emocionální vývoj dětí žijících v sociálně znevýhodněném prostředí}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Cyrilometodějská teologická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/509z6q/.
Jak správně citovat práci
HORELICOVÁ, Lucie. Vliv životních podmínek na kognitivní, psychosociální a emocionální vývoj dětí žijících v sociálně znevýhodněném prostředí. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Cyrilometodějská teologická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Cyrilometodějská teologická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Cyrilometodějská teologická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná psychoterapie a inovace v sociální práci / Aplikovaná psychoterapie a inovace v sociální práci
Práce na příbuzné téma
-
Prevence sociálně patologických jevů u žáků ze sociálně znevýhodněných prostředí
Čechová Čechová -
Sociálně znevýhodněné prostředí a počáteční vzdělávání dítěte
Pavla Strýčková -
Podpora a motivace žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí na základní škole
Nikola Brušáková -
Vzdělávání dítěte s lehkým mentálním postižením ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřské škole
Monika Cihlová -
Doučovací pobyt jako podpora výuky českého jazyka pro žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí
Irena Ihmová -
Specifika školního vzdělávání dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Eliška Blažková -
Problematika dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřských školách
Veronika Hrdličková -
Školní preventivní program a jeho úloha při socializaci žáků pocházejících ze sociálně znevýhodněného prostředí
Iva Gallová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
14. 4. 2023