Mgr. Dana KLIMEŠOVÁ

Diplomová práce

Marketingové komunikace pro pohádkový muzikál na ledě Popelka

Marketing communication for the Fairy Tale Musical on Ice Cinderella
Anotace:
Diplomová práce se zabývá specifickým kulturním žánrem, jakým je muzikál na ledě, a jeho vymezením vůči ostatním odvětvím českého showbyznysu. Na konkrétních příkladech pohádkového muzikálu na ledě Mrazík a romantického muzikálu na ledě Romeo a Julie ukazuje důležitost marketingových komunikací pro realizaci tohoto typu kulturní akce. Analytická část vychází z aplikace marketingového mixu na prostředí …více
Abstract:
My diploma thesis deals with a specific cultural genre, the musical on ice, and its role within other branches of Czech showbiz. It presents the importance of marketing communication strategy for the realisation of this sort of entertainment shown on concrete examples of the fairy tale musical Mrazik and the romantic musical on ice Romeo and Juliet. The analytical part is based on the application of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor: 2767

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2006
  • Vedoucí: Ing. Radim Bačuvčík

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KLIMEŠOVÁ, Dana. Marketingové komunikace pro pohádkový muzikál na ledě Popelka. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 05. 2036

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace