Využití videoher jako nástroje marketingu – Matěj Hes
Matěj Hes
Bakalářská práce
Využití videoher jako nástroje marketingu
The use of video games as a marketing tool
Anotace:
Videohry jsou nezpochybnitelně důležitým a vlivným médiem dnešní doby. Polovina světové populace už nějakým způsobem přišla do styku se světem videoher. Videohry jako médium dokážou dosáhnout na cílové skupiny, jež se běžně reklamám úspěšně vyhýbají. Proto se v této práci podíváme na ty nejlepších způsoby, jak vytvářet reklamu použitím videoher. Na zhodnocení nejlepších praktik k využívání videoher …víceAbstract:
Video games are unquestionably an important and influential medium today. Half of the world's population has come into contact with the world of video games in some way. As a medium, video games can reach target groups that would normally avoid advertising. Therefore, in this paper we will look at the best ways to create advertising using video games. This thesis uses secondary research from articles …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Roman Číhalík
- Oponent: Michal Kajfosz, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Digitální marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Role genderu v chování a vnímání hráčů videoher
Tomáš Nyč -
Sociální vztahy a spokojenost s jejich kvalitou mezi hráči videoher
Petr HONSA -
The influence of Player’s Choice on the Plot of the game Detroit: Become Human
Snezhana Berezhnaia -
Analýza spotřebitelského chování na trhu videoher
Adam Bělecký -
Simulátory chození a umělecké videohry na hranicích médií
Jakub Škrdla -
Videohry v kontextu právní úpravy hazardních her
Ondřej Böhm -
Videohry, jejich obsahy, vizuální formy a jejich účinky na myšlení a postoje dětí předškolního a mladšího školního věku
Pavlína VRASPÍROVÁ -
Vývoj 2D sidescrolling videohry pro operační systém Windows v prostředí Unity
Daniel JÍROVEC
Název
Vložil
Vloženo
Práva