Využití dramaterapeutických prvků při práci s jedincem s poruchou autistického spektra – Eliška KLIMEŠOVÁ
Eliška KLIMEŠOVÁ
Bakalářská práce
Využití dramaterapeutických prvků při práci s jedincem s poruchou autistického spektra
Use dramatherapy elements during the work with individuals with autism spectrum disorders
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na možnosti využití dramaterapeutických prvků při práci u lidí s poruchou autistického spektra. Cílem práce je zjistit zda je realizovatelná dramaterapie a využití jejich technik u lidí s autismem. Tohoto cíle jsem dosáhla částečně a to pomocí dramaterapeutického projektu, který jsem zrealizovala v Mateřské škole. Díky bakalářské práci jsem nabyla spoustu nových teoretických …víceAbstract:
My thesis focuses on utilization of dramatherapeutic techniques when working with people with a Autism Spectrum Disorder. My aim was to determine whether dramatherapy and its techniques can be used specifically with autistic patients. I managed t accomplish this task partially using a dramatherapy project prepared in a kindergarten. Owing to this thesis I managed to gain many theoretical and practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Urbanovská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KLIMEŠOVÁ, Eliška. \textit{Využití dramaterapeutických prvků při práci s jedincem s poruchou autistického spektra}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/514bgx/.
Jak správně citovat práci
KLIMEŠOVÁ, Eliška. Využití dramaterapeutických prvků při práci s jedincem s poruchou autistického spektra. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - dramaterapie
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Využití projektové metody při výuce problematiky bitvy u Hradce Králové
Jan Juračka -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Efektivita užití sugestopedické metody při výuce anglického jazyka u žáků s lehkým mentálním postižením
Miroslava Kůpová -
Metody výuky rozvíjející komunikaci a čtenářství u žáků základních uměleckých škol
Pavla DAVIDOVÁ -
Moderní metody výuky a vhodné didaktické prostředky u žáků s OMJ
Veronika SOLFRONKOVÁ -
Nejčastěji využívané metody výuky u žáků s dyskalkulií na I. stupni základních škol
Tereza LECHNEROVÁ -
Využití metody sugestopedie při výuce angličtiny u žáků s SPU na 1. stupni základních škol
Jitka BEZDĚKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva