Jana HELLEROVÁ

Bakalářská práce

Využití nástrojů online marketingu ve vybrané společnosti

Analysis of online marketing tools in a chosen company
Anotace:
Informační a komunikační technologie se neustále vyvíjí. Tento vývoj ukázal marketingu nový směr a vznikl nový pojem online marketing. Využití online marketingu ve firmě by mělo být v dnešní době již samozřejmostí a je také předpokladem k úspěchu. Tato bakalářská práce pojednává o tom, jak se na sociálních sítích daří společnosti Lidl Česká republika v porovnání s jejími největšími konkurenty na tuzemském …více
Abstract:
Information and communication technologies are constantly developing. This development has shown marketing a new direction and a new term online marketing has arose. Using online marketing in the companies should be already a matter of course these days and it is also a presupposition for success. This bachelor thesis deals with how Lidl Czech Republic is doing on social networks in comparison with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michal Mičík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HELLEROVÁ, Jana. Využití nástrojů online marketingu ve vybrané společnosti. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/