Využití nástrojů online marketingu ve vybrané společnosti – Jana HELLEROVÁ
Jana HELLEROVÁ
Bakalářská práce
Využití nástrojů online marketingu ve vybrané společnosti
Analysis of online marketing tools in a chosen company
Anotace:
Informační a komunikační technologie se neustále vyvíjí. Tento vývoj ukázal marketingu nový směr a vznikl nový pojem online marketing. Využití online marketingu ve firmě by mělo být v dnešní době již samozřejmostí a je také předpokladem k úspěchu. Tato bakalářská práce pojednává o tom, jak se na sociálních sítích daří společnosti Lidl Česká republika v porovnání s jejími největšími konkurenty na tuzemském …víceAbstract:
Information and communication technologies are constantly developing. This development has shown marketing a new direction and a new term online marketing has arose. Using online marketing in the companies should be already a matter of course these days and it is also a presupposition for success. This bachelor thesis deals with how Lidl Czech Republic is doing on social networks in comparison with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Mičík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HELLEROVÁ, Jana. Využití nástrojů online marketingu ve vybrané společnosti. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Posouzení marketingové strategie samostatné obchodní jednotky v rámci velké společnosti
Kateřina Kuncová -
Potenciální rizika realizace vize v marketingovém řízení obchodní jednotky OK POINT
Klára Hušková -
Marketingový komunikační mix obchodní jednotky Kaufland v Benešově u Prahy
Veronika Šťovíčková -
Obchodní jednotky v organizační struktuře vybraného podniku s mezinárodními aktivitami
Michael Reindl -
Vyhodnocení marketingových opatření obchodní jednotky, přijatých v návaznosti na poklesu tržeb v důsledku ekonomické krize
Tereza Chmelíčková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Ondřej Adam -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná