Sociální marketing: řízení pod vlivem alkoholu – Bc. Tereza Vaculová
Bc. Tereza Vaculová
Diplomová práce
Sociální marketing: řízení pod vlivem alkoholu
Social Marketing: Driving Under the Influence of Alcohol
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a srovnáním přístupů České republiky, Velké Británie, Spojených států amerických a Kanady k problematice řízení pod vlivem alkoholu z pohledu marketingu. Práce obsahuje hloubkovou analýzu webových stránek a aktuálních kampaní, které se problematikou zabývají. Výsledkem je srovnání použití marketingových prvků, nalezení spojitostí a jejich rozdílů mezi vybranými …víceAbstract:
This diploma theses focuses on a comparison of approaches to the issue of drink driving from the point of marketing in Czech Republic, Great Britain, United States of America, and Canada. Thesis includes deep analysis of selected websites and current campaigns which deal with this issue. The result is a comparison of the usage of different marketing elements, finding connections and differences among …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vaculová, Tereza. Sociální marketing: řízení pod vlivem alkoholu. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace