Využití hudebních činností ve školní družině – Lenka ŠRÁMKOVÁ
Lenka ŠRÁMKOVÁ
Bakalářská práce
Využití hudebních činností ve školní družině
Use musical activities in school club
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá hudebními činnostmi ve školní družině. Teoretická práce definuje mladší školní věk, volný čas, hudební činnosti a tvorbu projektu. Praktická část obsahuje návrh projektu, který se zabývá využitím hudebních činností ve školní družině. Vymezen je cíl, účel a výstupy projektu. Práce obsahuje také tři ukázkové lekce hudební zájmové činnosti.Abstract:
This thesis deals with music activities in school club. The theoretical part defines younger school age, free time, music activities and a project creation. The practical part contains draft of project which deals with use of music activities in school club. Target, purpose and outputs of the projectv are defined in the thesis. The work also contains three lessons of music freetime activity.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Zveřejnit od: 24. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Alena Jůvová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠRÁMKOVÁ, Lenka. Využití hudebních činností ve školní družině. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Vychovatelství
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ
Název
Vložil
Vloženo
Práva