ANALÝZA FAKTORŮ INKLUZIVNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ S AUTISMEM NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE – Bc. Žaneta ŠLÉZAROVÁ
Bc. Žaneta ŠLÉZAROVÁ
Diplomová práce
ANALÝZA FAKTORŮ INKLUZIVNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ S AUTISMEM NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE
ANALYSIS OF FACTORS OF INCLUSIVE EDUCATION FOR CHILDREN WITH AUTISM IN A PRIMARY SCHOOL
Anotace:
Diplomová práce nese název Analýza faktorů inkluzivního vzdělávání u žáků s poruchou autistického spektra na základní škole. Cílem této práce bylo analyzovat faktory inkluzivního vzdělávání žáků s PAS na základní škole. Teoretická část vymezuje pojem poruchy autistického spektra (PAS). Zabývá se charakteristikou těchto dětí, etiologií, klasifikací. Je zde uvedena také diagnostika dětí s PAS a možnosti …víceAbstract:
The diploma thesis is called The Analysis of Inclusive Education Factors in Pupils with Autism Spectrum Disorder at an Elementary School. The aim of the thesis is to analyse factors of inclusive education in learners with autism spectrum disorder (ASD) in an elementary school. The theoretical part of the thesis deals with the term autism spectrum disorder (ASD). The section is concerned with a characteristic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠLÉZAROVÁ, Žaneta. ANALÝZA FAKTORŮ INKLUZIVNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ S AUTISMEM NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Postoje učitelů k inkluzivnímu vzdělávání žáků s PAS
Kamila ŠVECOVÁ -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Spolupráce asistenta pedagoga a učitele na 1. stupni základní školy z pohledu asistenta pedagoga
Jaroslava Martinovská -
Role asistenta pedagoga při podpoře pozitivního klimatu v inkluzivní třídě základní školy
Sabina Křížová -
Asistent pedagoga jako jeden z činitelů výchovně-vzdělávacího procesu v systému základního školství
Zuzana Rábová -
Postavení asistenta pedagoga v edukačním procesu v systému základního školství
Lucie Jehličková -
Asistent pedagoga v inkluzivním vzdělávání
Lenka ONDROVÁ