Barbora Kohoutová
Bakalářská práce
Trendy marketingové komunikace
Trends in marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na trendy marketingové komunikace a analýzu aktuálně používaných nástrojů komunikačního mixu v podniku, který se zabývá prodejem profesionální vlasové kosmetiky. Teoretická část obsahuje popis marketingového prostředí, vymezení analýz podniku, segmentaci trhu, marketingový mix a marketingovou komunikaci a s ní spojené komunikační modely a nástroje marketingové komunikace …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on trends in marketing communication and analysis of currently used tools of the communication mix in a company that deals with the sale of professional hair cosmetics. The theoretical part contains a description of the marketing environment, definition of company analyses, market segmentation, marketing mix and marketing communication and related communication models …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Milichovský, Ph.D. MBA
- Oponent: Petr Novák, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová