Bc. Maroš DOLINSKÝ

Diplomová práce

Audit, controlling a plánování marketingové strategie ve Slovenské republice

Audit, controlling and planning of marketing strategy in Slovak Republic
Anotace:
Marketingová činnosť je v slovenských firmách veľmi často nekomplexná a zameraná iba na krátkodobú obchodnú politiku, čo podporuje myšlienku o predložení systematického nástroja pre kontrolu marketingovej činnosti firmy, ktorý berie do úvahy aspekty majúce silný vplyv na jej výhodné kokonkurenčné postavenie. Prvá kapitola obsahuje poznatky o funkcii plánovania, controllingu a auditu. Princíp vrcholnej …více
Abstract:
Marketing activities are very often incomplex and focused on a short-time business policy in Slovak companies. Such a fact supports an idea of systematic tool presentation which controls marketing activities of company and takes into consideration aspect having an influence on company{\crq}s advantageous competitive position. The first chapter of thesis includes knowledge of planning, controlling and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2006
Identifikátor: 3818

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DOLINSKÝ, Maroš. Audit, controlling a plánování marketingové strategie ve Slovenské republice. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing