Jazykové kompetence dětí a žáků v mateřských a základních školách – Bc. Petra ŠEBKOVÁ
Bc. Petra ŠEBKOVÁ
Diplomová práce
Jazykové kompetence dětí a žáků v mateřských a základních školách
Language skills of children and pupils in nursery and primary schools
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o jazykových kompetencích dětí a žáků v mateřských a základních školách. Věnuje se metodám a přístupům ve výuce, determinantům ovlivňujících učení. Věnuje se tomu jak učit a jak se učit cizí jazyk.Abstract:
This thesis is about language skills of children and pupils in nursery and primary schools. Thesis is devoted to methods and approaches, determinants influencing learning. Is devoted to how teaching and how learning foreign language.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2012
Zveřejnit od: 28. 11. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠEBKOVÁ, Petra. Jazykové kompetence dětí a žáků v mateřských a základních školách. Brno, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.11.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 11. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rozvíjení jazykové kompetence žáků mladšího školního věku v jazykových kurzech anglického jazyka
Zuzana BEČKOVÁ -
Rozvoj komunikativní klíčové kompetence ve výuce anglického jazyka
Klára Šlapalová -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Znalostní a dovednostní rozdíly mezi žáky učícími se anglický jazyk od první a třetí třídy základní školy
Eva Veselá -
Žákovské strategie k učení se ruskému jazyku
Apolena Procházková -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat