Možnosti spolupráce mateřské školy a rodičů dětí předškolního věku – Žaneta KIRALOVÁ
Žaneta KIRALOVÁ
Bakalářská práce
Možnosti spolupráce mateřské školy a rodičů dětí předškolního věku
The possibilities of cooperation between institutions of nurseries and the involved parents.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá spoluprácí mateřské školy a rodičů předškolní dítěte. Práce popisuje spolupráci mezi mateřskou školou a rodiči, možnými formami spolupráce a komunikací mezi nimi. V praktické části bakalářské práce byly k vyřešení průzkumného problému dva vlastní, strukturované dotazníky pro rodiče dětí a pedagogické pracovníky, které zjišťovaly míru vzájemné spolupráce a formy spolupráce …víceAbstract:
This bachelor thesis is dealing with collaboration between kindergarten and parents of child in pre-school age. The thesis describes collaboration between kindergarten and parents, possible forms of collaboration and communication between them. In practic part of this bachelor thesis, there were two structured surveys for parents of children and pedagogice workers to solve, which purpose was discover …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 5. 2018
- Vedoucí: Mgr. Simona Hendrychová, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KIRALOVÁ, Žaneta. Možnosti spolupráce mateřské školy a rodičů dětí předškolního věku. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Škola očima dítěte předškolního věku
Lenka Kobédová -
Možnosti optimalizace komunikace a spolupráce mezi rodinou a školou žáků se specifickými poruchami učení
Kateřina Pospíšilová -
Vzájemná spolupráce a komunikace mezi speciálním pedagogem a rodičem dítěte s PAS
Lucie DOHNALOVÁ -
Sourozenecké vztahy a role rodiče jako průvodce, vychovatele a vzdělavatele
Jana Kotrbová -
Azylový dům pro rodiče s dětmi a návaznost na další veřejně dostupné zdroje
Veronika Čížková -
Systematický přehled vybraných intervenčních programů pro děti, jejichž rodiče trpí duševním onemocněním.
Eliška Klemptová -
Péče o dítě s dětskou mozkovou obrnou z pohledu rodiče
Pastrňáková Pastrňáková -
Programy pro děti do 3 let a jejich rodiče v prostředí veřejných knihoven
Antonie Kůrová