Alexandra EXNEROVÁ

Bakalářská práce

Komunikační strategie úklidové firmy

Communication strategy of cleaning company
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce ?Komunikační strategie úklidové firmy? poukazuje na skutečnost, že i malá firma musí investovat do zviditelnění se na trhu, pokud chce obstát v tak konkurenčním prostředí, jakým je úklidový průmysl. Hlavní cíl bakalářské práce spočívá ve vypracování optimální komunikační strategie, která přinese firmě nové klienty a s nimi i nové projekty. Práce je koncipována do dvou částí …více
Abstract:
The presented thesis "Communication strategy of a cleaning company" points out the fact that even a small company needs to invest into raising its awareness in the respective market segment in order to prevail against fierce competition. The main aim of this thesis consists in elaborating optimal and targeted communication strategy that will result in attracting new customers and projects. The thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

EXNEROVÁ, Alexandra. Komunikační strategie úklidové firmy. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická