Jana Panáková

Bakalářská práce

Předcházení syndromu vyhoření u vysokoškolských pedagogů

Preventing of burnout syndrome among university teachers
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na předcházení syndromu vyhoření u vysokoškolských pedagogů. Cílem teoretické části je vymezit pojem syndrom vyhoření a stres. Další části teoretické práce jsou vznik, prevence a předcházení syndromu vyhoření. V neposlední řadě jsou součástí výzkumy v učitelské profesi, které se věnují syndromu vyhoření na základních a středních školách. V závěru jsou zde uvedeny nutné …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on preventing burnout syndrome among university educators. The aim of the theoretical part is to define the concept of burnout syndrome and stress. Further sections of the theoretical work address the emergence, prevention, and mitigation of burnout syndrome. Additionally, research in the teaching profession dedicated to burnout syndrome in primary and secondary schools …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
  • Vedoucí: Mgr. Mgr. Lenka Kamanová, Ph.D.
  • Oponent: Martin Pírko, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání

Mendelova univerzita v Brně

Institut celoživotního vzdělávání

Bakalářský studijní program:
Aplikovaná pedagogická studia