Vizuální gramotnost generace Z zaměřená na sociální sítě – David Šmarda
David Šmarda
Bakalářská práce
Vizuální gramotnost generace Z zaměřená na sociální sítě
Visual literacy of Generation Z focused on social media
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vizuální gramotností generace Z v prostředí sociálních sítí. Cílem práce je zjistit, jaká je úroveň vizuální gramotnosti generace Z a kde je prostor ke zlepšení. Konkrétně bylo zkoumáno porozumění vybraným prvkům vizuální komunikace na sociálních sítích a také to, jak generace Z dokáže analyzovat a hodnotit vybrané příklady obsahu sdíleného na sociálních sítích. Stanoveného …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the visual literacy of Generation Z on social media. The aim of the thesis is to find out the level of visual literacy of Generation Z and where there is room for improvement. Specifically, the understanding of selected elements of visual communication on social media was examined, as well as how Generation Z can analyse and evaluate selected examples of content shared on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Mgr. Jana Dannhoferová, Ph.D.
- Oponent: Michal Pšurný, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Visualization of Digital Pathology Images and Results of Their Analyses Using Deep Neural Networks
Nikoleta Češeková -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Engaged Photography as Urban Communication Platform in Sustainable Development Context
Anna Martynushkina -
Grafický design, vizuální komunikace a gramotnost
Leona Kubišová -
Vizuální komunikace a vizuální gramotnost mimo oblast výtvarné výchovy
Růžena Beránková -
Vizuální komunikace a problematika druhé gramotnosti
Magdalena Feikusová -
Koncepce bilingvního výukového materiálu pro oblast vizuální komunikace.
Lucie Theinerová -
Komunikace obrazem na ZŠ - aktivní knížka Mluvící obrazy
Lenka Hučínová