Didaktická hra jako prostředek rozvoje badatelských dovedností – Jana LUKÁŠOVÁ
Jana LUKÁŠOVÁ
Diplomová práce
Didaktická hra jako prostředek rozvoje badatelských dovedností
Didactic game as a means of developing research skills
Anotace:
V rámci diplomové práce byly připraveny hry, které budou u žáků rozvíjet badatelské dovednosti, spontánní produkci netradičních řešení, kritické a divergentní myšlení. Teoretická část je zaměřena na podstatu hry a její význam v procesu učení. Pojednává o postupném vývoji teorií her, jejich klasifikaci a vlivu na rozvoj klíčových kompetencí žáka. V rámci diplomové práce bylo připraveno a popsáno celkem …víceAbstract:
Several games were created for this diploma thesis which will extend students' research skills, spontenous production of untraditional results, critical and diverse proces of thinking. The teoretical part is focused on the game plot and its meaning in proces of learning. It describes a gradual invention of game theories, its classification and its impact on developing students key competence. In totall …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2020
- Vedoucí: RNDr. Kateřina Trčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LUKÁŠOVÁ, Jana. Didaktická hra jako prostředek rozvoje badatelských dovedností. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Chemie / Učitelství chemie - biologie pro 2. stupeň základních škol a střední školy (dvouoborové)
Práce na příbuzné téma
-
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík