Vnímání situačních faktorů v internetových obchodech spotřebiteli generace Z – Ing. Michal Pšurný
Ing. Michal Pšurný
Disertační práce
Vnímání situačních faktorů v internetových obchodech spotřebiteli generace Z
Perception of situational factors in online stores by generation Z consumers
Anotace:
Práce se zabývá faktory v internetových obchodech a jejich vlivem na nákupní chování spotřebitelů generace Z. Cílem práce je využití elektroencefalografického měření spolu s eye-trackingem ve výzkumu spotřebního chování. Byly provedeny dva experimenty s touto technologií. Před samotným měřením byla provedena analýza trhu nákupu přes internet pomocí sekundárních dat, dále dotazníkové šetření. Data z …víceAbstract:
This thesis deals with factors in online stores and their influence on the purchasing behaviour of Generation Z consumers. The aim of this thesis is to use electroencephalographic measurement together with eye-tracking in consumer behaviour and marketing research. Two experiments have been performed with this technology when conducting this thesis. Prior to the actual measurement, a market analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
- Oponent: Peter Madzík, externi, Jan Kramoliš, externi, Jakub Berčík, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaDoktorský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Kognitivní evokované potenciály snímané intracerebrálně u lidí během vizuálního oddball úkolu
Alena Damborská -
Kognitivní evokované potenciály a fixace očí při vizuální emoční stimulaci
Veronika Mičánková -
Aproximální numerický systém u vysokoškolských studentů matematiky; evokované potenciály
Denis VESELÝ -
Měření a vyhodnocení kognitivních evokovaných potenciálů
Simona FRICOVÁ -
Vietnamsko-česky bilingvní adolescenti na EEG - efekt bilingvnosti na kognitivní výhodu
Kateřina Marie ŠIMKOVÁ -
Spotřební chování zákazníka v online nákupech a jeho faktory a bariéry
Tereza Votavová -
Nákupní chování a faktory ovlivňující spotřební rozhodování v rámci českých domácností v období ekonomické krize
Andrea Ropková -
Osobné a psychologické faktory ovlivňující spotřební chování
Yulia Kuti