Ing. Michal Pšurný

Disertační práce

Vnímání situačních faktorů v internetových obchodech spotřebiteli generace Z

Perception of situational factors in online stores by generation Z consumers
Anotace:
Práce se zabývá faktory v internetových obchodech a jejich vlivem na nákupní chování spotřebitelů generace Z. Cílem práce je využití elektroencefalografického měření spolu s eye-trackingem ve výzkumu spotřebního chování. Byly provedeny dva experimenty s touto technologií. Před samotným měřením byla provedena analýza trhu nákupu přes internet pomocí sekundárních dat, dále dotazníkové šetření. Data z …více
Abstract:
This thesis deals with factors in online stores and their influence on the purchasing behaviour of Generation Z consumers. The aim of this thesis is to use electroencephalographic measurement together with eye-tracking in consumer behaviour and marketing research. Two experiments have been performed with this technology when conducting this thesis. Prior to the actual measurement, a market analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
  • Oponent: Peter Madzík, externi, Jan Kramoliš, externi, Jakub Berčík, externi

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta