Kooperace asistenta pedagoga s učitelem při výuce matematiky u žáků se speciálně vzdělávacími potřebami – Bc. Lucie BINDZAROVÁ
Bc. Lucie BINDZAROVÁ
Diplomová práce
Kooperace asistenta pedagoga s učitelem při výuce matematiky u žáků se speciálně vzdělávacími potřebami
Cooperation of a teaching assistant with a teacher in teaching mathematics to pupils with special educational needs
Anotace:
Diplomová práce hodnotí spolupráci asistenta pedagoga a učitele matematiky na základní škole. Zabývá se legislativním rámcem, historickým vývojem, osobnostními charakteristikami a vzděláním asistenta pedagoga, stejně jako podpůrnými opatřeními pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Zaměřuje se na žáky s poruchou autistického spektra , sluchovým postižením, specifickými poruchami učení a dyskalkulií …víceAbstract:
The diploma thesis evaluates the cooperation of a teaching assistant and a mathematics teacher at a primary school. It deals with the legislative framework, historical development, personality characteristics and AP education, as well as support measures for pupils with special educational needs. It focuses on students with autism spectrum disorder, hearing impairment, specific learning disabilities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Kateřina Kroupová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BINDZAROVÁ, Lucie. \textit{Kooperace asistenta pedagoga s učitelem při výuce matematiky u žáků se speciálně vzdělávacími potřebami}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/5851ib/.
Jak správně citovat práci
BINDZAROVÁ, Lucie. Kooperace asistenta pedagoga s učitelem při výuce matematiky u žáků se speciálně vzdělávacími potřebami. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Učitelství matematiky pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Metoda aktivního naslouchání při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Martina SVOBODOVÁ -
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Asistent pedagoga v inkluzi u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní a střední škole
Kamila Matuchová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
19. 6. 2024