Vnímání privátních značek zákazníky maloobchodů – Bc. Lucie SAMCOVÁ
Bc. Lucie SAMCOVÁ
Diplomová práce
Vnímání privátních značek zákazníky maloobchodů
Shopper's perception of private labels
Anotace:
Cílem práce je představit nabídku vybraných privátních značek obchodních řetězců a analýza vnímání privátních značek spotřebiteli pomocí dotazníkového šetření. Sortiment privátních značek zahrnuje ty produkty, které obchodník prodává pod svou značkou. Obla je opatřen jménem a logem obchodníka, tudíž takto označený produkt u jiného obchodníka nelze nalézt. Pod privátní značkou se prodávají nejen potraviny …víceAbstract:
The aim of the work introduce the offer of selected private labels of retail stores and analysis od perceptions the private labels by customers through a questionnaiers. Range of private labels includes products, which the trader sells under his brand. Packaging is provided with the trader's name and logo, theresfor this product can't be found in another store. Not only food and drinks are sold under …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SAMCOVÁ, Lucie. Vnímání privátních značek zákazníky maloobchodů. Plzeň, 2019. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Radek MIXAN -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Lucie ŠEFČÍKOVÁ -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Zdeněk BLAŽEK -
Privátní značky v obchodním řetězci COOP a potenciál pro jejich rozvoj.
Radek Kurc -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Adriana KATRUŠINOVÁ -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Barbora NOVÁČKOVÁ -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Denisa MACHOŇOVÁ -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Monika PINCOVÁ