Bc. Tomáš KOUTNÝ
Diplomová práce
TOP 10 firem Zlínského kraje
Analýza image firem Zlínského kraje a metodika projektu
TOP 10 FIRMS OF ZLIN REGION - image analysis of firms in Zlin region and methodology of the project
Anotace:
Teorie image organizace a s ním souvisejících aspektů a nástrojů. Následné vyvození metodiky projektu Top 10 firem zlínského kraje.Abstract:
Theory of organization image and it¨s factors. Methodology of the project Top 10 firms of zlin region
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zveřejnit od: 6. 5. 2005
Identifikátor:
506
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOUTNÝ, Tomáš. TOP 10 firem Zlínského kraje. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
Lukáš Havlík -
Identita a image značky Nature Box na českém trhu
Sára Staňková -
Podniková identita a image značky Avast na trhu Spojeného Království
Ondřej Drápalík -
Identita a image značky Syoss na českém trhu.
Karolína Šaňková -
Identita a image značky Oral-B na českém trhu elektrických zubních kartáčků
Lukáš Dlouhý -
Role sponzoringu na tvorbě image značky
Tereza Nohavcová -
Identita a image značky AUDI na českom trhu
Martin Figura