Provoz e-shopu s ohledem na chování a potřeby zákazníků – Bc. Anna Šídová
Bc. Anna Šídová
Diplomová práce
Provoz e-shopu s ohledem na chování a potřeby zákazníků
Running an e-shop with respect to the customer needs and behavior
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem procesu tvorby e-shopu a využitím dostupných marketingových kanálů s ohledem na chování a potřeby zákazníků. Opírá se o teoretická východiska tvorby webu a online marketingu spolu s konkrétními doporučeními českých i zahraničních odborníků na toto téma. Tato doporučení jsou následně aplikována během procesu tvorby konkrétního e-shopu s květináči a příbuzným sortimentem …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the process of creating an e-shop and the usage of available marketing channels with respect to the customer needs and behavior. It follows the theoretical basis of web design and online marketing as well as specific recommendations of Czech and foreign experts on this topic. Those recommendations are applied during the development of a specific e-shop with flowerpots …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Klára Antlová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šídová, Anna. Provoz e-shopu s ohledem na chování a potřeby zákazníků . Liberec, 2020. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
User Experience jako strategie při tvorbě webu
Pavel Martinovský -
User experience design jako nástroj pro vylepšení konverzního poměru
Jan Hrubeš -
Návrhy na zlepšení user experience webové prezentace města Brna – GOtoBRNO.cz
Dominik Remetei -
Orientace na User Experience jako marketingová strategie
Jakub Krčmář -
Efektivnost online marketingových nástrojů ve vztahu k návštěvnosti a konverzi na e-shopu
Luboš Vnenk -
Komunikační strategie e-shopu bezbolestnesezeni.cz
Natálie Wilková -
Marketing v internetovém prostředí se zaměřením na PPC reklamu a SEO audit
Daniel Teplý -
On-line marketingová komunikace pro e-shop se sportovní výživou
Nela Sojková
Název
Vložil
Vloženo
Práva