Sociokulturní rysy v marketingové komunikaci a jejich dopad na chování zákazníků – Bc. Jan Kluger
Bc. Jan Kluger
Diplomová práce
Sociokulturní rysy v marketingové komunikaci a jejich dopad na chování zákazníků
Sociocultural features in marketing communication and their impact on customer behaviour
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na rychlost adaptace elektromobility v České republice. Na základě veřejně dostupných ekonomických ukazatelů je tempo adaptace na elektromobilitu v ČR i navzdory vyšší životní úrovni potenciálních uživatelů pomalejší než v Čínské lidové republice. Cílem práce je na základě analýzy vnímání elektromobility v oblasti propagace elektromobilů zjistit, jakou roli v reklamní kampani …víceAbstract:
The thesis focuses on the speed of adaptation of electromobility in the Czech Republic. Based on publicly available economic indicators, the rate of adaptation to electromobility in the Czech Republic is slower than in the People's Republic of China, despite the higher standard of living of potential users. The aim of this thesis is to identify the role of socio- cultural differences in the advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 2. 2023
- Vedoucí: Mgr. Dagmar Sieglová, M.S.Ed. Ph.D.
- Oponent: Sandra Lacinová, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání přínosů a bariér rozšiřování elektromobility s ohledem na psychografický profil zákazníků
Filip Bajer -
Dlouhodobá udržitelnost penzijního systému v ČR
Vlastimil Brázda -
Udržitelnost v designu služeb z pohledu designérů
Daniela Luňáčková -
Udržitelnost v bankovnictví
Petra Rybová -
Udržitelnost v knihovnách Moravskoslezského kraje
Dominika Schrammová -
Udržitelnost kulturní infrastruktury v rámci EHMK Plzeň 2015
Prochásková Prochásková -
Ekologická udržitelnost kulturních eventů se zaměřením na marketing
Barbora Svorová -
Vzdělávání pro udržitelnost a jeho rozvoj v českých knihovnách v souvislosti s celorepublikovou komunikační kampaní v letech 2021-2022
Barbora Procházková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Švejdar, L.
3. 1. 2023