Platforma pro živé vysílání Twitch jako prostředek marketingové komunikace – Tomáš Fiala
Tomáš Fiala
Bakalářská práce
Platforma pro živé vysílání Twitch jako prostředek marketingové komunikace
The live streaming platform Twitch as a means of marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce Platforma pro živé vysílání Twitch jako prostředek marketingové komunikace se věnuje analýze trhu platforem a analýze osobních značek vybra-ných tvůrců. Následně je pomocí výsledku z dotazníkového šetření zjištěno chování a návyky diváků při sledování tvůrců na live streamingové platformě Twitch.tv a vnímání osobní značky tvůrců ze strany diváků na této platformě. Jsou zjištěny také …víceAbstract:
The bachelor thesis The live streaming platform Twitch as a means of marketing communication is devoted to the analysis of the platform market and the analysis of personal brands of selected creators. Subsequently, the results from a questionnaire survey are used to determine the behaviour and viewing habits of viewers when watching creators on the live streaming platform Twitch.tv and the perception …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2024
- Vedoucí: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
- Oponent: Michal Pšurný, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / specializace:
Management obchodu a služeb / Management obchodní činnosti
Práce na příbuzné téma
-
Factor Analysis of the Live stream shopping in China
Yan Zhang -
Osobní významnost live stream kariéry streamerek
Jakub PISKLÁK -
Platformy pro poskytování Live Streamu
Vítek Chaloupecký -
Osobní významnost live stream kariéry
Jakub PISKLÁK -
Sportovní stream live skore design
Václav Šebek -
THE CONSUMPTION OF BANALITY: live-streaming China
Minghui Zheng -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich