Metodické zpracování tématu výuky „Hmyzí škůdci na smrku – škůdci kmene“ na střední škole – Ing. Pavla Provazníková
Ing. Pavla Provazníková
absolventská práce studenta CŽV
Metodické zpracování tématu výuky „Hmyzí škůdci na smrku – škůdci kmene“ na střední škole
Methodological processing of the topic "Insects on Spruce - trunk pests" at high school
Anotace:
Závěrečná práce se skládá ze dvou částí, literárního přehledu a praktické části. Součástí literárního přehledu je zpracovaný současný stav řešené problematiky, která se zaměřuje na prvky výchovně vzdělávacího procesu, učení a jeho výsledky, vyučovací proces, organizační formy vyučování, výukové cíle, didaktické zásady, metody vyučování, kontrolu a hodnocení žáka a plánování výchovně vzdělávací práce …víceAbstract:
The thesis consists of two parts, a literary overview and a practical part. The literary overview deals with the current state of the discussed issue focusing on the elements of the educational process, learning and its outcomes, teaching process, organizational forms of teaching, teaching objectives, didactic principles, teaching methods, supervision and student evaluation and the planning of educational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. RNDr. Jaroslav Rožnovský, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PROVAZNÍKOVÁ, Pavla. \textit{Metodické zpracování tématu výuky „Hmyzí škůdci na smrku – škůdci kmene“ na střední škole}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/5b38ow/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníceloživotní / obor:
Studium v oblasti pedagogických věd / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Vliv epilepsie na výchovně vzdělávací proces
Kateřina Jašová -
Výchovně-vzdělávací proces u dvouletého dítěte v mateřské škole
Nikola DANIELOVÁ -
Vojenské lezení jako výchovně vzdělávací proces
Adam JAHN -
Výchovně vzdělávací proces žáků s odlišným mateřským jazykem na 1. stupni základní školy
Kateřina SVOBODOVÁ -
Dysfunkční rodina a její vliv na výchovně vzdělávací proces pubescentních žáků
Lucie BUŠKOVÁ -
Výchovně vzdělávací proces v kontextu vzdělávání žáka se speciálními potřebami
Jana Vlčková -
Vztah mezi učitelem a žákem a jeho vliv na výchovně vzdělávací proces
Monika Veselá -
Vliv násilí v rodině na výchovně vzdělávací proces v podmínkách výchovného ústavu
Lenka Jágriková