Bc. Lucie JANDOVÁ

Diplomová práce

Realizace výzkumu pozice vybraných konkurenčních značek

Realization of research for selected position competing brands
Anotace:
Předložená práce je zaměřena na analýzu konkurenčních značek na trhu a cílem je stanovit pozici značek Coca-Cola, Kofola a Pepsi. V práci je nejprve detailně zpracována teoretická část k problematice značek. V následující praktické části jsou poté podrobně charakterizovány jednotlivé prvky vybraných značek, jejich produktové portfolio a především marketingová komunikace. Za stěžejní část práce je považována …více
Abstract:
This paper focuses on the analysis of competitive brands in the market and the aim is to specify the position of the brands Coca-Cola, Pepsi and Kofola. Firstly, there is a detailed theoretical part aimed at general issues of brands. In the next, practical part, particular elements of the selected brands, their product portfolio and mainly marketing communication are characterized in depth. The principal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JANDOVÁ, Lucie. Realizace výzkumu pozice vybraných konkurenčních značek. Plzeň, 2016. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/