Analýza předpokladů úspěšného podnikatele – Kateřina MAŇÁKOVÁ
Kateřina MAŇÁKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza předpokladů úspěšného podnikatele
Analysis of expectations of the succesful businessman
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu předpokladů úspěšného podnikatele na základě vybraných šesti podnikatelů z 20. století a šesti současných podnikatelů. Práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány základní pojmy z oblasti podnikání a osobnosti podnikatele. V praktické části jsou popsáni jednotliví vybraní podnikatelé, analyzovány předpoklady …víceAbstract:
This thesis focuses on the analysis of the successful entrepreneurs on the basis of the six selected entrepreneurs of the twentieth century, and six current entrepreneurs. The thesis is divided into theoretical part and practical part. The theoretical part presents the basic concepts of entrepreneurship and business personalities. The practical part describes individual entrepreneurs, analyzed the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011
Identifikátor:
22292
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MAŇÁKOVÁ, Kateřina. Analýza předpokladů úspěšného podnikatele. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Papež František jako morální podnikatel v mezinárodních vztazích
Veronika Mariana ŠRŮMOVÁ -
Pracovní spokojenost, metody jejího měření a význam pro strategický úspěch podniku
Anastasiia Vdovenko -
Vliv konkurenčního prostředí na úspěch podniku
Vítězslav Dům -
Vliv konkurence na úspěch podniku
Jan Šindelář -
Vliv mezigenerační spolupráce na úspěch podniku
Peter Žumár -
Pracovní spokojenost, metody jejího měření a význam pro strategický úspěch podniku
Zuzana Horňáková -
Pracovní spokojenost, metody jejího měření a význam pro strategický úspěch podniku
Robin Mazel