Marketingová komunikace Těšínského divadla Český Těšín vůči generaci Y – Kateřina Bosáková
Kateřina Bosáková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace Těšínského divadla Český Těšín vůči generaci Y
Marketing Communication of the Těšín Theater Český Těšín towards the Y generation
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace divadla vůči generaci Y. Nejprve se věnuje teoretickým poznatkům dané problematiky - divadlu, jeho propagaci a generaci Y. Dále popisuje základní charakteristiku vybraného divadla (Těšínské divadlo Český Těšín). Na základě získaných informací je definována marketingová komunikace organizace vůči generaci Y. V souladu s výsledky provedeného …víceAbstract:
The bachelor thesis is dealing with problems of the marketing communication of a theatre against generation Y. First the thesis determine theoretical knowledge of the problem areas - theatre, its propagation and generation Y. Then the thesis descibe basic characteristics of the selected theatre (Těšín Theatre). Based on the obtained information is defined marketing communication of the organization …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BOSÁKOVÁ, Kateřina. \textit{Marketingová komunikace Těšínského divadla Český Těšín vůči generaci Y}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/5cgx5i/.
Jak správně citovat práci
Bosáková, Kateřina. Marketingová komunikace Těšínského divadla Český Těšín vůči generaci Y. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Divadlo na hranici
Aneta Juščíková -
Kočovné divadlo včera a dnes
Tereza Těšínská -
Marketingová komunikace v turistické oblasti Těšínské Slezsko
David Vícha -
Návrh marketingové komunikace pro základní školu
Veronika Kotasová -
Analýza spotřebního chování generace Y v současném hotelnictví
Martin Prokeš -
Role sociálních sítí v nákupním rozhodování generace Y při výběru kavárny
Tereza Špalková -
Motivace zaměstnanců generace Y
Michaela Švachová -
Návrh komunikační strategie pro generace Y a Z na trhu práce
Soňa Kapusňáková