Tvorba multimediálního objektu pro podporu rozvoje digitální gramotnosti žáků – Magdaléna ZÁVODNÁ
Magdaléna ZÁVODNÁ
Diplomová práce
Tvorba multimediálního objektu pro podporu rozvoje digitální gramotnosti žáků
Creation of a multimedia object to support the development of digital literacy of students
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na tvorbu multimediálního objektu pro podporu rozvoje digitální gramotnosti žáků. První část popisuje aktuální systém vzdělávání v České republice se zaměřením na klíčové kompetence a vybrané vzdělávací oblasti. Dále představuje metody a formy výuky, cíle výuky a nejznámější aplikace pro tvorbu a sdílení souborů. Druhá část představuje vytvořený multimediální objekt …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the creation of a multimedia object to support the development of digital literacy of students. The first part describes the current system of education in the Czech Republic with a focus on key competencies and selected educational areas. It also presents teaching methods and forms, teaching objectives and the most well-known applications for creating and sharing files …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tatiana Havlásková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZÁVODNÁ, Magdaléna. Tvorba multimediálního objektu pro podporu rozvoje digitální gramotnosti žáků. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 2. stupeň základních škol / Český jazyk - Informační a komunikační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Skupinový online text-editor
Miroslav Bartl -
Textový editor - předmět rozšiřující Český jazyk, Anglický jazyk a Informatiku
Emil HORKÝ -
Aplikace pro interaktivní výuku nejen pro základní školu se zaměřením na český jazyk
Pavel Dubčák -
Metoda tvorby učebnic zeměpisu pomocí analýzy učebnic zeměpisu a RVP ZV
Martin Weinhöfer -
Srovnání obsahu učebních úloh ve vybraných učebnicích zeměpisu pro 7. ročník s očekávanými výstupy a klíčovými kompetencemi v RVP ZV
Veronika Lokajíčková -
Terénní výuka v zeměpise na 2. stupni ZŠ ve vztahu k českému RVP
Jan Kyška -
Modelové řešení tematického okruhu RVP ZV Evropa a svět nás zajímá na příkladu Zlínského a Trenčínského kraje
Michal TRÁVNÍČEK -
Design vzdělávacího procesu pro Zdravotnickou záchrannou službu: převrácená třída s využitím Moodle a H5P
Bínová Bínová