Využití nástrojů marketingové komunikace pro rozvoj vinařství v České republice – Jana BLAŤÁKOVÁ
Jana BLAŤÁKOVÁ
Bakalářská práce
Využití nástrojů marketingové komunikace pro rozvoj vinařství v České republice
The use of marketing communication tools for the development of the wine industry in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na nástroje marketingové komunikace, jež vinařství v České republice využívají pro svůj rozvoj. Primárním cílem práce je zjistit, které nástroje jsou vinařstvími nejvíce využívány pro naplnění jejich marketingových cílů. Dalšími cíli je analyzovat informace, jaký praktický dopad mají na vinařství podpory poskytované Vinařským fondem České republiky, dále které marketingové …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the marketing communication tools used by wineries in the Czech Republic for their development. The primary objective of the thesis is to find out which tools are most used by wineries to meet their marketing objectives. Other objectives are to analyse information on the practical impact on wineries of the support provided by the Wine Fund of the Czech Republic, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. David Kosina
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BLAŤÁKOVÁ, Jana. Využití nástrojů marketingové komunikace pro rozvoj vinařství v České republice . Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomicko-manažerská studia / Ekonomicko-manažerská studia
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
16. 4. 2024