Možnosti rozvoje sociálně-emočních dovedností dětí předškolního věku – Markéta Medvedíková
Markéta Medvedíková
Bakalářská práce
Možnosti rozvoje sociálně-emočních dovedností dětí předškolního věku
-
Developing Social-Emotional Skills in Preschool Children
Anotace:
Bakalářská práce má aplikační charakter a je zaměřena na rozvoj sociálně-emočních dovedností dětí předškolního věku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je věnována pozornost významu sociálně-emočních dovedností v životě jedince. V druhé kapitole je popsán kognitivní, sociální a emoční vývoj dítěte předškolního věku. Třetí kapitola se zaměřuje na popis konkrétních …víceAbstract:
The bachelor thesis has an applied character and is focused on the development of social-emotional skills of preschool children. The thesis is divided into theoretical and practical parts. In the theoretical part attention is paid to the importance of social-emotional skills in the life of an individual. In the second chapter, the cognitive, social and emotional development of the preschool child is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Medvedíková, Markéta. Možnosti rozvoje sociálně-emočních dovedností dětí předškolního věku. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Vliv rozvodu na sociální chování dítěte v mateřské škole z pohledu předškolního pedagoga
Zdeňka BLÁHOVÁ -
Porovnání kompetencí dětí z lesních a běžných mateřských škol s důrazem na sociální chování dětí
Petra Fiedlerová -
Sociální chování dětí předškolního věku: deskripce a analýza
Barbora Chocholoušová -
Vliv rozvodu rodičů na sociální chování dětí v dospělosti.
Lucie RŮŽIČKOVÁ -
Sociální chování dětí vychovávaných v ústavní a pěstounské péči
Jana PEŇÁKOVÁ -
Děti předškolního věku a jejich emoce
Petra Vorlová -
Pohádka jako prostředek rozvoje emocí u dětí předškolního věku prostřednictvím metod dramatické výchovy
Vítězslava Ševčíková -
Literární program zaměřený na emoce a zlozvyky dětí v mateřské škole
Michaela Brokenická