Bc. Tereza ŠAŠINKOVÁ
Bakalářská práce
Vliv pohádek na děti
Why did Hansel peel gingerbread?
Anotace:
Ve své práci jsem se zajímala o vliv pohádek na děti a o celkové jejich působení. Jakým způsobem děti pohádky chápou, prožívají, jak si jejich obsah a poselství převádějí do reálného života. Pochopení jednotlivých postav a souznění s jejich chováním. Také jsem se ale samozřejmě zaobírala teorií pohádek jako takových, jejich původem a vznikem.Abstract:
In my thesis I dealt with an influence on fairytales on children and their overall ef-fects. How children understand them and how they see the connection with a real life. To understand various characters combined with their behaviour. I also wrote about the theory of fairytales, their origins and creation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2009
Zveřejnit od: 13. 5. 2009
Identifikátor:
11441
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠAŠINKOVÁ, Tereza. Vliv pohádek na děti. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Zpracování portrétů dobra a zla v bulharských kouzelných pohádkách
Romana Víšková -
Mýtus o Persefoně a jeho sociální aspekty: výukový program pro žáky základních škol s prvky dramatické výchovy
Zuzana Matonohová -
Acanthus - mýtus v současné malbě a využití antických mýtů v hodinách výtvarné výchovy
Vlastimil NENADÁL -
Antický hudební mýtus a jeho responze ve středoškolské hudební výchově
David KOZEL -
Čínský mýtus Opičí král jako literární předloha pro práci v dramatické výchově
Hedvika Švecová