Marketingový plán pro společnost Alza.cz – Bc. Lucie Husičková
Bc. Lucie Husičková
Diplomová práce
Marketingový plán pro společnost Alza.cz
Marketing plan for the company Alza.cz
Anotace:
Předmětem diplomové práce je tvorba marketingového plánu vybrané společnosti, konkrétně e-shopu Alza.cz a následná doporučení v této oblasti. První část pojednává o teoretických východiscích marketingu a dále zachycuje jednotlivé složky marketingového plánu a jednotlivé fáze přípravy. Na základě stanovených teoretických poznatků je vytvořená druhá část, zaměřená na samotnou společnost Alza.cz. Obsahuje …víceAbstract:
The subject of the thesis is the creation of a marketing plan for a selected company, namely the e-shop Alza.cz and subsequent recommendations in this area. The first part deals with the theoretical background of marketing and then captures the individual components of the marketing plan and the individual stages of preparation. On the basis of the theoretical knowledge, the second part is developed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
- Oponent: Ludmila Navrátilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program / obor:
Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová