Analýza interní komunikace společnosti TOSHULIN, a. s. – Lucie ŠOŠOLÍKOVÁ
Lucie ŠOŠOLÍKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza interní komunikace společnosti TOSHULIN, a. s.
Analysis of internal communication TOSHULIN, Inc.
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na interní komunikaci společnosti TOSHULIN, a. s. První část je orientována na vymezení pojmu komunikace, popisuje druhy a prostředky interní komunikace a dále se soustřeďuje na problematiku firemních časopisů. V praktické části jsou analyzovány prostředky interní komunikace firmy TOSHULIN, a. s. na základě dotazníkového šetření. Také se zabývá analýzou firemního časopisu …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on internal communication within the company TOSHULIN, Inc. In the theoretical part I define the concept of communication and describe modes and means of internal communication. I also deal with the issues of company journal. The practical part starts with the analysis of internal communication means based on a questionnaire. Afterwards, I analyse the company journal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2010
Identifikátor:
18131
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Urban
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠOŠOLÍKOVÁ, Lucie. Analýza interní komunikace společnosti TOSHULIN, a. s.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 12. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analýza značky Nebbia – rozdíl mezi interním a externím zkoumáním značky.
Lucie Nováková -
Interní marketing firmy zaměřený na interní komunikaci a mezigenerační spolupráci zaměstnanců
Nikola Swaczynová -
Návrh optimalizace interní komunikace ve vybrané společnosti
Patočka Patočka -
Zhodnocení interní komunikace zvoleného subjektu
Nikola Bolfíková -
Optimalizace interní interkulturní komunikace mezinárodního projektového týmu v nadnárodní společnosti
Libor Fuka -
SPAM v interní komunikaci firmy
Petr Bezdíček -
Interní marketing vybrané firmy
Ančová Ančová -
Interní koučovací systém jako prostředek rozvoje manažerů ve velkých korporacích
Suzana Fawzy