Postoje a názory učitelů k slovnímu hodnocení na středních odborných školách na Uherskohradišťsku – Jana Chovancová
Jana Chovancová
Bakalářská práce
Postoje a názory učitelů k slovnímu hodnocení na středních odborných školách na Uherskohradišťsku
Attitudes and opinions of teachers on verbal assessment at secondary vocational schools in the area of Uherské Hradiště
Anotace:
V rámci bakalářské práce bude zpracováno téma Postoje a názory učitelů k slovnímu hodnocení na středních odborných školách na Uherskohradišťsku. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické části je definovat základní pojmy týkající se hodnocení, vymezit subjekty školního hodnocení včetně jejich vztahu, formulovat význam hodnocení ve vyučování, funkce, rizika školního …víceAbstract:
The scope of the bachelor thesis will be the issue of Attitudes and opinions of teachers on verbal assessment at secondary vocational schools in the area of Uherské Hradiště. The thesis consists of two parts, theoretical and practical. The goal of the theoretical part is to define basic terms regarding assessment, specify the subjects of school assessment including their relationship, express the relevance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marie Horáčková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHOVANCOVÁ, Jana. \textit{Postoje a~názory učitelů k~slovnímu hodnocení na středních odborných školách na Uherskohradišťsku}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/5fmfpk/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Alternative ways of assessment at elementary school
Lucie Novotná -
Assessment - teachers and students attitudes
Pavla Šaldová -
Slovní hodnocení a klasifikace na 1. stupni ZŠ
Jana Hobzová -
Klasifikace a hodnocení žáků 9. ročníku ZŠ
Martin Vítek -
Metody klasifikace se zaměřením na slovní a procentuální hodnocení
Monika Orálková -
Hodnocení a klasifikace jako nedílná součást pedagogické profese
Lenka Krábková -
The role of attachment in adolescent pupil-music teacher relationship
Ulrika Sedláková -
Smlouva kupní na věc nemovitou - porovnání úpravy původní dle SOZ (zák. č. 40/1964 Sb.), dle ObchZ (zák. č. 513/1991 Sb.) a nové dle NOZ (zák. č. 89/2012 Sb.)
Veronika Samcová
Název
Vložil
Vloženo
Práva