Hudební aktivity jako prostředek logopedické prevence v předškolním vzdělávání – Karolína VIRČÍKOVÁ
Karolína VIRČÍKOVÁ
Bakalářská práce
Hudební aktivity jako prostředek logopedické prevence v předškolním vzdělávání
Musical activities as a means of speech therapy in the prevention of pre-school education
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá hudebními aktivitami využívanými jako prostředek logopedické prevence v předškolním vzdělávání. Dělí se na dvě základní části - teoretickou a praktickou. Účelem teoretické části je přiblížit a definovat problematiku ontogenetického vývoje řeči, fyziologických řečových obtíží a logopedické prevence. Stručně charakterizuje školní a třídní vzdělávací program a možnosti využití …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with musical activities used as means of speech therapy prevention in preschool education It is divided into two basic parts - theoretical and practical. The purpose of the theoretical part is to focus on and define the problematics of ontogenetic development of speech, physiological speech difficulties and speech therapy prevention. Briefly describes school and class education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VIRČÍKOVÁ, Karolína. Hudební aktivity jako prostředek logopedické prevence v předškolním vzdělávání. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Školní vzdělávací program pro školní družiny jako efektivní nástroj pro vychovatele ŠD
Robert Jakim -
Nový školní vzdělávací program pro školní družinu v Základní škole a Mateřské škole Týnec, příspěvkové organizaci
Lenka POLÁČKOVÁ -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Školní vzdělávací program pro tělesnou výchovu na ZŠ Javorník
Miroslav JUHAŇÁK -
Školní vzdělávací program "Začít spolu" v mateřské škole v kontextu dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Erika TOMKOVÁ -
Logopedická prevence a školní vzdělávací program v mateřské škole
Sára Švecová -
Logopedická prevence a školní vzdělávací program v mateřské škole Mečeříž
Adéla Dolečková