BcA. René POLICHRONOV

Diplomová práce

Od koncepce po vydaní VR hry

From conception to publishing a VR game
Anotace:
Tato práce se zabývá vývojem počítačových her od koncepce až po samotné vydání prostřednictvím platformy Steam. V teoretické části najdete přehled specializovaných oblastí vývoje her popisující jejich specifika a role. Každá z oblastí je rozvedena do takové míry, aby pokryla všechny použité termíny, techniky a procesy popsané v praktické části. Praktická část popisuje vývoj počítačové hry pro virtuální …více
Abstract:
This thesis is dedicated to a game development from initial concept to release on Steam platform. Theoretical part provides an overview of specialized areas of game development, describing its specifications and roles. Each area is elaborated to such an extent, to cover all the terms, techniques and processes used in the practical part. The practical part describes the development of a virtual reality …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Mgr. Marek Sibinský, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

POLICHRONOV, René. Od koncepce po vydaní VR hry. Ostrava, 2020. diplomová práce (MgA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta umění

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta umění