Eva Klejnova

Bakalářská práce

Rebranding firmy s vypracováním marketingové strategie a změnou loga

Rebranding of a company, creation of a marketing strategy and change of a logo
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na aspekty souvisejícími se znovuuvedením nové kolekce pro firmu GONG Klatovy s.r.o., která se zabývá výrobou kožené galanterie. Po uvedení firmy s její historií následuje teoretická a praktická část. Součástmi této práce je pojednání o brandu a rebrandingu. Kromě vytyčení firemních hodnot se praktická část zabývá z velké části vizuální stránkou, a to vytvoření nového …více
Abstract:
The following bachelor thesis will focus on the aspects related to the re-establishment of a new collection for the company GONG Klatovy s.r.o. which manufactures leather goods. The theoretical and practical parts of the thesis will follow after the introduction to the company’s history. This thesis also contains the issues related to the brand and its rebranding. The practical part not only lays out …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sedláček
  • Oponent: Leopold Tanner, MSc MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.