Bc. Jitka FRIČOVÁ

Diplomová práce

Srovnání některých aspektů marketingové komunikace vybraných fakult vysokých škol

Comparison of some marketing communication aspects of selected university faculties
Anotace:
Cílem práce je formulace konkrétních doporučení pro zlepšení marketingové komunikace Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni pomocí metod marketingového výzkumu focus group, mystery shoppingu a dotazníkového šetření. První část práce se věnuje pojmu vysoká škola, marketingové řízení a marketingový výzkum. Následně je rozebrána marketingová komunikace včetně online komunikace vysokých škol …více
Abstract:
The goal of this work is to provide suggestion to improve marketing communication of the Faculty of Economis at University of West Bohemia using methods like focus group, mystery shopping or surveys. First part focuses on marketing control, universities and marketing research. Next the marketing communication and online communication is discussed, including comparison of websites of selected university …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jan Petrtyl, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FRIČOVÁ, Jitka. Srovnání některých aspektů marketingové komunikace vybraných fakult vysokých škol. Plzeň, 2016. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/