Analýza vybraných komunikačních aktivit pro kulturní akci ?4 dohody? – Petr REIMITZ
Petr REIMITZ
Bakalářská práce
Analýza vybraných komunikačních aktivit pro kulturní akci ?4 dohody?
Analysis of Selected Communications Activities for the Cultural Event "4 dohody"
Anotace:
Téma mé bakalářské práce je analýza vybraných komunikačních aktivit pro kulturní akci "4 dohody". Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části bude prostudována potřebná literatura, která souvisí s danou problematikou. Následně budou zpracována teoretická východiska vztahující se k tématu práce. Obsahem praktické části je popis kulturní akce "4 dohody", dále …víceAbstract:
Theme of my bachelor?s thesis is work on analysis of selected communications activities for the cultural event ?4 dohody?. Bechelor?s thesis is dividend into theoretical and practical part. In theoretical part i will be focused literature which is related to the issue theme. Then will be prosseded theoretical topic related to work. The content of the practical part is characteristics of cultural event …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
REIMITZ, Petr. Analýza vybraných komunikačních aktivit pro kulturní akci ?4 dohody?. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Marketingová komunikace Posthotelu v Achenkirchu
Vojtěch Goldmann -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Kateřina Hamplová -
Marketingová komunikace konference Barcamp
Marie Uhrová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Marketingová komunikace ve službách
Antonín Klenot