Online marketingová komunikace příspěvkové organizace Vysočina Tourism – Veronika Hanzálková
Veronika Hanzálková
Bakalářská práce
Online marketingová komunikace příspěvkové organizace Vysočina Tourism
Anotace:
Vyhodnocení používaných online reklamních formátů příspěvkové organizace Vysočina Tourism pomocí analýzy statistických dat o uživatelích z Google Analytics, Skliku a Facebooku. Vytvoření návrhů na zvýšení efektivity v současné době používaných online reklamních formátů, navržení nových a dosud nevyužívaných médií a jejich formátů vhodných pro naplnění marketingových cílů organizace.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.